به گزارش ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مراسم مانور مشترک بسیج سلامت استان زنجان، هدف از اجرای این مانور را حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه ذکر کرد.
محمدرضا صائینی افزود: اعضای بسیج سلامت زنجان در تعطیلات نوروزی 96، مطابق سال های گذشته، اقدام به انجام بازدیدها و نظارت های دوره ای از تمام مراکز خدمات مسافرتی می کند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار کرد: این مانور نیز به منظور آمادگی بیشتر نیروهای نظارتی در زمان عید برگزار شده است.
صائینی خاطرنشان کرد: این استان سال گذشته در حوزه اجرای طرح بسیج سلامت رتبه دوم کشور را کسب کرده است.
وی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفند جاری آغاز شده است و تا 15 فروردین سال آتی ادامه خواهد داشت.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر لزوم بازدیدهای نظارتی اکیپ بهداشتی از مراکز مختلف که با سلامت افراد در ارتباط هستند، تصریح کرد: هم اکنون اکیپ های نظارتی این دانشگاه به صورت جداگانه و مشترک اقدام به بازدید از مراکز خدماتی به ویژه رستوران های بین راهی و هتل ها می کنند.
صائینی به تجهیزاتی که در اختیار اکیپ های نظارتی قرار گرفته است اشاره کرد و گفت: فرآورده های غذایی و بهداشتی در محل، مورد بازرسی قرار می گیرد و نتیجه آن همان جا مشخص می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به شماره های ارتباط با مرکز نظارتی در سطح استان اشاره و تاکید کرد: شهروندان می توانند با شماره 190 و شماره پیامک 30001498 در ارتباط بوده و موارد غیربهداشتی را به این مرکز گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، طی 45 روز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، 11 اکیپ ویژه با 35 نفر به نظارت بهداشتی مراکز خداماتی خواهند پرداخت.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.