امام جمعه شهر آب بر (مرکز شهرستان طارم) روز یکشنبه در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس، مقاومت را تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام برشمرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران جزو قدرت های منطقه و فرامنطقه ای است که با هوشیاری و فداکاری این نیروهای وفادار به نظام  و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، استکبار جهانی نه تنها د ر منطقه بلکه در صحنه بین الملل شکست خورده است.

حجت الاسلام مهدی منصوری افزود: در هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای مهمی داشتیم به طوری که امروزه صاحب اقتدارو عظمت در دنیا هستیم و با داشتن نیروهای نظامی مقتدر و مومن، کشورمان از امنیت بالایی برخوردار بوده که امروز هیچ کشوری این امنیت را در منطقه ندارد.

وی اظهارداشت: امروزه اگر کشوری بخواهد تمامیت ارضی ما را خدشه دار کند یا فکر حمله نظامی به آب و خاک ما را داشته باشد، توان و قدرت موشکی نظامی ایران اسلامی عاملی بازدارنده برای آن ها است.

حجت الاسلام منصوری انسجام و اتحاد آحاد مردم و مسئولین را از رموز اصلی پیروزی نهایی بر دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام سعی دارند با توطئه های متعدد اتحاد مردم و مسئولین را برهم بزنند، ولی مردم ایران با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حفظ انسجام خود نقشه شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

خطیب جمعه آب بر ضمن اشاره به واقعه کربلا خاطر نشان کرد و افزود: تاریخ همواره در حال تکرار است و امروز نیز برای رسیدن به پیروزی باید در مقابل یزیدیان زمان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت طارم نیز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، ایام سلحشوری ایثار و اقتدار ملت ایران است، گفت:  دنیای استکبار و کشورهای عربی با لشکر کفر و استکبار با همراهی نیروهای بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران هجوم آوردند و با مقاومت و ایستادگی تمام عیار جوانان حزب اللهی ایران اسلامی از اقدام نسنجیده خود نا امید شدند.

سرهنگ پاسدار مجتبی حسینی راد افزود: ما زمانی مورد هجوم دشمن قرار گرفتیم که نیروهای نظامی کشورمان هنوز سازماندهی نشده و از استحکام لازم برخوردار نبودند اما ایثار، جانفشانی و رشادت مردم، نیروهای نظامی و بسیجی پیروزی در جنگ تحمیلی و نابرابر با دنیای استکبار را رقم زد و انقلاب اسلامی ایران در دفاع مقدس لرزه بر تن استکبار انداخت.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی بعد از ۴۰ سال در بیانیه گام دوم انقلاب در سلحشوری تمام، با اقتدار کامل مقابل توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان طارم گفت: دیروز چالش ما این بود که آیا می توانیم در برابر اسرائیل بایستیم و امروز به لطف خداوند و عنایت خاصه امام زمان (عج) و برکت وجود رهبری فرزانه انقلاب، پایگاههای مقاومت ما در کرانه باختری بیخ گوش اسرائیل قرار دارد.

شهرستان طارم با ۴۷ هزار نفر جمعیت (حدود ۵ درصد جمعیت و ۱۰ درصد مساحت استان زنجان) در ۹۰ کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
۹۸۸۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.