استاندار خوزستان گفت: امام (ره) همواره بر برادری، اخوت و در کنار هم بودن با وجود اختلاف سلیقه تاکید داشتند و لزوم تلاش همگانی در راستای ارتقا و توسعه و عمران کشور و اعتلای نظام اسلامی را گوش زد می کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در شورای اداری استان در اهواز ضمن خیر مقدم به سید علی خمینی نوه امام راحل (ره) اظهار کرد: دیدگاه ها و راه امام (ره) و نظرات ایشان می تواند در تمام عرصه های جامعه از فرهنگ تا جوانان، اقتصاد و سایر بخش ها تبیین گر راه ایران باشد.

وی افزود: مردم خوزستان و مدیران استان همواره بر راه گشا بودن اندیشه های ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اصرار دارند.

استاندار خوزستان بابیان این که امام همه را در اقتصاد و تولید به عدم وابستگی به سایر کشور ها توصیه کردند، ادامه داد: امام (ره) می فرمایند اگر بخواهیم در مواجهه با قدرت های بزرگ شکست نخوریم به اداره اقتصاد توسط خودمان نیاز داریم و تکرار و تاکید بسیار ایشان براین اصل و بیانات ایشان در مورد اقتصاد و اهمیت آن در استقلال کشور موید اهمیت این موضوع در نگاه دقیق شان بود. 

شریعتی هم چنین اظهار کرد : دولت تدبیر و امید علاوه بر توجه خاص به استان در مسائل روزمره و جاری و اعتبارات استانی که برای ما در نظر گرفتند، مصوبه کم نظیری در 15 فروردین 96 برای چند مشکل بزرگ استان تصویب کردند که آبرسانی به خوزستان را در سه پروژه تعریف کردند و فاز دوم 550 هکتاری، حل مساله فاضلاب، احیای رودخانه کارون، رفع مشکلات برق و گرد و غبار را نیز در این مصوبه قرار دادند.

استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به مشکلات و مسایل پیچیده در خوزستان درخواست عنایت بیشتر دولت را داریم تا بتوانیم فشار را از دوش مردمی که به فرموده امام دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند، برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.