به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با گرامیداشت 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران افزود:در روز 13 آبان سه مناسبت وجود دارد که یک وجه مشترک دارد،آن هم دست پلید و بد ذات آمریکا در این 3 جریان است.
وی افزود :تبعید امام در سال 1343 به ترکیه،شهادت دانش آموزان در سال 1357در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 در تهران سه مناسبت که همه یک شعار دارد،بی اعتمادی،جنایتکاری و جاسوسی آمریکا که پیامشان این است،تنها راه مقاومت، ایستادگی در مقابل آمریکاست.
امام جمعه گتوند ادامه داد:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان و اعلام حمایت ،قطعا دلسردی آمریکا و دشمنان را به دنبال دارد.
وی در ادامه با بی اعتماد خواندن آمریکا در مذاکرات هسته ای از دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان که حاضر به ملاقات با ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشد تشکر کرد.
وی اضافه کرد: آمریکا قابل اعتماد نیست،چه رئیس جمهور آن اوباما،چه ترامپ و چه رئیس جمهور دیگر باشد.
امام جمعه گتوند افزود: امروزه جامعه اسلامی باید یکپارچه مواظب آمریکا باشند و فریب این کشور را نخورد.
خطیب جمعه گتوند به دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص آمریکا اشاره کرد و گفت: کوتاه آمدن در برابر آمریکا،این کشور را گستاخ تر می کند.
حجت الاسلام شاه آبادی در پایان با تسلیت اربعین حسینی در روز پنجشنبه 18 آبان،به راهپیمایی عزاداران حسینی از مرکز شهرستان و شهرهای پیرامون به طرف امامزاده محمد ابن زید(ع) اشاره و اقشار مختلف مردم را به حضور در این آیین دعوت کرد.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.