به گزارش ایرنا همایون یوسفی یکشنبه شب در گردهمایی حامیان دکتر حسن روحانی در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز اظهار کرد: درخصوص بحث انتخابات تاکنون موضوعات مختلفی مطرح شده اما اکنون کشور ما در یک بزنگاه تاریخی بوده و شرایط جهانی و منطقه ای به سمتی می رود که کشورها در ابتدای قرن 21 باید جایگاه خود را در نظام بین المللی مشخص کنند.
وی افزود: اگر طی سال های آینده بتوانیم در عرصه های جهانی قدم های درستی برداریم، بی شک تضمین کننده آینده کشورمان برای100 سال آینده خواهیم بود و نه تنها سرنوشت خود بلکه سرنوشت فرزندان خود را نیز رقم می زنیم.
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون جهان صرف نظر از تحولات جهانی و منطقه ای پس از برجام نگاه ویژه ای به ایران دارد و همه جهان به صورت دقیق کشور ما و تصمیم مردم را برای انتخابات رصد می کنند تا بر اساس انتخاب مردم روابط خود را با ما تنظیم کنند.
وی بیان کرد: اگر انتخاب مردم صحیح نباشد و قدم های برداشته شده توسط مسئولان ما در مذاکرات پیش رو بر اساس منافع ملی نباشد، ممکن است نه تنها در نسل حاضر بلکه در نسل های آینده نیز به شدت ضرر کنیم.
وی افزود: اکنون کشور ما نیاز به عقل گرایی، عمل گرایی و دوری از هیاهو دارد و در این چهار سال گذشته شاهد بودیم که کشور ما با این شاخصه ها اداره شده و تاکنون مشکلات عظیم کشور بخصوص بحث تورم و نرخ ارز کنترل شده است.
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های گذشته و امسال هرزمانی که مشکلی را از خوزستان به هیات دولت گزارش داده ایم نگاه ویژه ای نسبت به این استان در دولت وجود داشته وهیچگاه مشکلی را مطرح نکردیم که به نتیجه نرسیده باشید.
وی بیان کرد: برای نخستین بار در تاریخ کشور پس از انقلاب اسلامی تاکنون اعتباری بالغ بر 29 هزار میلیارد تومان را برای بهسازی وضعیت آب، فاضلاب و احیای رودخانه کارون جذب کردیم که امید است با این رقم مناسب این سه مشکل اساسی خوزستان به زودی برطرف شود.
یوسفی ادامه داد: همچنین در خصوص بحث ریزگردها بیشترین حجم آبدهی و حقآبه تالاب ها در این سال ها اتفاق افتاد و اکنون تالاب شادگان و هورالعظیم که منشاء اصلی گرد و غبار در استان بودند حدود 70 درصد آبگیری شده اند و بر اساس آمارهای سازمان هواشناسی روزهای هوای پاک ما نسبت به چهار سال گذشته بهتر شده است.
وی بیان کرد: قرار است که 350 هزار هکتار از کانون های ریزگردها در استان طی پنج سال اینده باتوجه به طرح های پیش بینی شده کنترل شود.
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین تشکیل یک تمدن نفتی و سرمایه گذاری نفتی درغرب کارون می تواند موجبات اشتغالزایی فراوانی را در استان ایجاد کند.
وی همچنین به انتخابات شورای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: حضور مردم در این عرصه نیز در تعیین سرنوشت شهرها موثر است.
یوسفی اظهار کرد: حضور پرشور کاندیدا تنور انتخابات را داغ تر کرده و امید است مردم از بین این نامزدها افراد اصلح و توانمند را انتخاب کنند.
وی گفت: شورای شهری برای کلانشهر اهواز شایسته است که فراجناحی و فراقومیتی باشد و حضور ما در ستادهای انتخاباتی شوراها نیز برای گرمترکردن تنور انتخابات است چرا که همه نازدها برای ما گرامی هستند.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.