سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز: به بیمارستان‌های ارتش نیاز داریم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: برای مقابله با ویروس کرونا در خوزستان و نگهداری هرچه بهتر بیماران مبتلا، به محیط‌های بیمارستانی ارتش در این استان نیازمندیم.

به گزارش ایرنا فرهاد ابول‌نژادیان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای اینکه بیمارستان‌های ارتش را در اختیار داشته باشیم تلاش‌ متعددی صورت گرفته، بیان کرد:تاکنون با این درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز موافقت نشده است.

ماسک ‌،نیاز ضروری بیماران خاص در جنوب غرب خوزستان

مسوول مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا کووید۱۹ تامین چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک مورد نیاز بیماران خاص و نیازمند شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در دستور کار است.

پلمب ۱۳۶ قلیان‌سرا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۱۳۶قلیان‌سرا در این شهرستان در راستای طرح پاکسازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شناسایی و پلمب شد.

خریداری یک میلیون عدد ماسک برای خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سفارش خرید یک میلیون ماسک برای خوزستان انجام گرفته و تا چند روز آینده این ماسک‌ها وارد خوزستان خواهند شد.

امیر حسین نظری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با تعدادی از تاجران و سرمایهگذاران خوزستان برای خرید و تامین ماسک مورد نیاز استان رایزنی‌ انجام شده و با تمهیداتی که انجام گرفته تا چند روز آینده یک محموله ماسک وارد استان خواهد شد.

ظرفیت تولید کارخانه الکل‌سازی خرمشهر افزایش یافت

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند گفت: به منظور تامین مواد ضدعفونی کننده از جمله الکل، ژل ضدعفونی و پد الکلی، فعالیت واحد تولید الکل شماره یک خرمشهر به سه نوبت کاری افزایش یافت.

سیدعلی موسوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل در این مجتمع تولید می شود که برای تولید بیش از ۲هزار عدد ژل ضدعفونی و انواع الکل‌های طبی و صنعتی مصرف می شود.

ضدعفونی اماکن و وسایل حمل‌ونقل عمومی در اندیمشک

شهردار اندیمشک ازآغاز عملیات ضد عفونی اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی این شهر علیه کرونا خبر داد و گفت:با تلاش شبانه روزی کارکنان این شهرداری ، اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی اندیمشک در چندین نوبت ضدعفونی شد.

مجوز جذب ۱۰۰ نیروی موقت بهداشتی در خوزستان صادر شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مجوز جذب ۱۰۰ نیروی موقت ۸۹ روزه شرکتی برای کنترل ویروس کرونا صادر شد که بر اساس تشخیص مرکز بهداشت خوزستان به شهرستان‌ها اختصاص می یابد.

آماده‌باش همه دستگاه‌های اندیمشک در مقابله با کرونا

فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا از شهروندان خواست با توجه به تاکید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از تردد غیر ضرور در خارج از منزل خودداری کنند.

۶۹ بیمار مشکوک به کرونا از بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مرخص شدند

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۱۳۰ نفر مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و زیرنظر بودند که ۶۹ بیمار پس از گرفتن جواب منفی و بهبودی، از بیمارستان‌ ترخیص شدند.

تعداد مبتلایان به کرونا در آبادان به چهار نفر رسید

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: جواب آزمایش یک بیمار مشکوک به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا تعداد این بیماران در آبادان به چهار نفر برسد.

شکراله سلمان‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این بیمار اکنون در بیمارستان طالقانی آبادان بستری است و زیر نظر متخصصان قرار دارد.

بیمار مبتلا به کرونا در دزفول فوت کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان دزفول که پیرمردی ۸۱ ساله است، فوت کرد.

شناسایی ۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۹ مورد جدید قطعی ابتلا به ویروس کرونا از ظهر روز شنبه تا روز یکشنبه در خوزستان شناسایی شده است.

کرونا و معضل گرانی ماسک و مواد ضدعفونی کننده

شیوع ویروس کرونا در کشور، موجب شده تا اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده ضمن افزایش قیمت چند برابری ، کمیاب شوند و این مساله قشر آسیب‌پذیر جامعه در تنگنا قرار داده است.

به گزارش ایرنا، ایذه یکی از شهرستان‌های محروم و کمتر برخوردار خوزستان است که نرخ بیکاری در آن بالاست و به همین دلیل معیشت بسیاری از مردم با مشکلات متعددی روبه‌روست.

غربالگری مسافران در ورودی اندیمشک

رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت:با توجه به اهمیت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، غربالگری مسافران در مبادی ورودی این شهرستان با مشارکت هلال احمر و بهداشت و درمان آغاز شد.

استاندارخوزستان:حفظ جان مردم در اولویت است

استاندار خوزستان با بیان اینکه شیوع کرونا در کشور باعث ضرر و زیان به بخش زیادی از کسب و کارها شده، گفت: اولویت با حفظ جان شهروندان است تا از خسارت‌های غیرقابل جبران احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.