استاندار خوزستان گفت: رویکرد دولت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی جهت افزایش بهره وری آنهاست و مدیران استانی هم بایست براساس چنین رویکردی برنامه ریزی نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز شنبه 24 آذرماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: دستگاه ها بایست فعالیت های خود را مطابق با برنامه پنج ساله ششم توسعه تنظیم کنند و همچنین از بخش خصوصی پشتیبانی نمایند و بنا داریم یکی از شاخص های ارزیابی مدیران عملکرد آنها، میزان حمایتشان از بخش خصوصی باشد.

وی افزود: رویکرد دولت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی جهت افزایش بهره وری آنهاست و مدیران استانی هم بایست براساس چنین رویکردی برنامه ریزی نمایند.

استاندار خوزستان با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی در این نشست، گفت: تهیه آمار و ارقام صحیح و اطلاع از شاخص های موجود در برنامه ریزی ها حائز اهمیت است؛ به عنوان نمونه براساس آمار و اطلاعات تهیه شده از وضعیت اورژانس جاده های استان تصمیم گرفتیم، احداث تعداد 50 اورژانس جاده ای در استان را در دستور کار قرار دهیم.

شریعتی ادامه داد: معاونت های برنامه ریزی دستگاه ها لازم است با معاونت اقتصادی استانداری جهت تهیه آمار و اطلاعات همکاری داشته باشند.

براساس این گزارش از جمله طرح هایی که در این نشست مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، طرح هادی شهر کوت نعیم از توابع شهرستان حمیدیه، طرح احداث مجتمع کروکودیل در شهرستان آبادان و پروژه احداث شهرک پتروشیمی امیدیه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.