به گزارش ایرنا در این تکذیبیه آمده است:
1- هرگونه انتساب نسبی و فامیلی اعضای هیأت مدیره شرکت مذکور به جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور قویا تکذیب می شود، چرا که اساسا وی خواهرزاده هایی با نام خانوادگی «اسدبیگی» ندارد.
2- خط مشی کاری و اصول مدیریتی دکتر جهانگیری از ابتدا تاکنون، مؤید این نکته اساسی است که وی هیچ گاه توصیه ای برای بستگان خود نکرده و نمی کند.
3- روشن است که تخریب چهره مسئولان نظام از طریق اتهام زنی های ناروا و کذب در چارچوب جنگ روانی و رسانه ای رسانه های معاند با هدف پشتیبانی از جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران عزیز انجام می شود و انتظار منطقی و عقلانی از رسانه های داخلی در این شرایط این است که برای خنثی سازی توطئه های دشمنان، دقت و هوشیاری خود را بیش از پیش حفظ کرده و از بازنشر اخبار کذب به شدت پرهیز نمایند.
4- فرصت را مغتنم شمرده و به کارگران عزیز و پرتلاش شرکت نیشکر هفت تپه اطمینان می دهیم، همانگونه که مسئولان استان خوزستان در سفر اخیر معاون اول محترم رئیس جمهور به این استان، پیگیر حل مسایل و مشکلات این شرکت بودند، دکتر جهانگیری دستورات و تأکیدات لازم برای حل مشکلات و مسائل شرکت نیشکر هفت تپه را صادر کرده و همچنان از مسئولان ذیربط پیگیر موضوع می باشد.
6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.