مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این جشن امسال با شعار 'جوانه لبخند می کاریم' طی سه روز با هدفگذاریهای متفاوت برگزار می شود. این جشن امروز 16 اسفند ویژه مدارس و جمع آوری کمک دانش آموزان و فرهنگیان است.
محسن مسعودیان راد افزود: به ترتیب در روزهای 17 و 18 اسفند ماه نیز جشن نیکوکاری در سطح شهر و مصلاهای نماز جمعه با استقرار پایگاههای جمع آوری کمکها برگزار می شود.
وی ادامه داد: هزار و 270 پایگاه جمع آوری کمک در مدارس سطح خراسان رضوی مستقر شده و کمکهای نقدی و غیر نقدی(کالاهای نو) را برای رساندن به دست نیازمندان جمع آوری می کنند. با احتساب مدارس در مجموع 2 هزار و 260 پایگاه در سطح استان برای جمع آوری کمکهای مردمی را در جشن نیکوکاری برپا می شود.
او گفت: پارسال 62 میلیارد ریال کمکهای مردمی طی جشن نیکوکاری در این استان جمع آوری شد. پیش بینی می شود امسال 73 میلیارد ریال کمک جمع آوری شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: علاقه مندان می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #051* 8877* یا شماره حساب 0105224406000 بانک ملی کمکهای خود را در این زمینه اهدا کنند.
خراسان رضوی دارای 6 میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد. 380 هزار نفر از این تعداد زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.