به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در آیین بهره برداری از کلانتری 13 این شهر گفت: برای راه اندازی کلانتری که در کیلومتر دو جاده تربت حیدریه به سمت گناباد واقع است، مبلغ یک میلیارد ریال از محل جذب کمک های مردمی هزینه شده است.
سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: تا امروز فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه در قالب دو کلانتری، هفت پاسگاه شهری و دو پاسگاه پلیس راه، به شهروندان خدمات ارایه می کرده است.
همچنین امروز علاوه بر آنکه کلنگ آغاز ساخت یک واحد صنعتی تولید گیاهان دارویی در شهرک صنعتی شماره دو به زمین زده شد، واحد تولید دستگاه های حفاظتی و هشداردهنده فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.
مدیرعامل این واحد تولیدی با بیان اینکه کارخانه با 40 میلیارد ریال اعتبار به تولید 50 محصول با محوریت سیستم های حفاظتی و امنیتی برای صد نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده، گفت: افتخار ما آن است که برای نخستین بار در ایران و با بکارگیری دانش بومی، اقدام به ساخت سیستم پیشگیری از سرقت با کمک تولید مه غلیط کرده ایم.
مهدی رحیمی افزود: این سیستم در زمان ورود سارقان به بانک ها یا واحدهای صنفی به خصوص جواهر فروشی ها با تولید مه غلیط مانع دید و فرار آن ها شده و ابزار خوبی برای کمک به نیروی انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان است.
امروز همچنین در آیین افتتاح پد بالگرد (باند فرود اضطراری) و راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان رازی تامین اجتماعی، رییس بیمارستان گفت: پد در زمینی به مساحت 700 مترمربع و با صرف 300 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است که در مواقع بحرانی و برای ارایه خدمات درمانی در زمان کوتاه و با کمک بالگرد از آن کمک گرفته می شود.
محمد عجم افزود: همچنین برای خرید تجهیزات نصب و راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان نیز مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
1744/6121 خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.