به گزارش ایرنا، در یوم الله 22 بهمن مشهد الرضا (ع) همزمان با سراسر کشور خاستگاه حماسه حضور مردم و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
این حماسه ساعت 9 صبح فردا (یکشنبه) از میدان 15 خرداد مشهد به سوی حرم‌ مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

* سرویس دهی رایگان ناوگان قطارشهری مشهد
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد در باره خدمات این ناوگان در روز 22 بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: خط یکم قطارشهری همزمان با راهپیمایی 22 بهمن به صورت رایگان به شهروندان سرویس دهی خواهد کرد.
قاسم طاهری افزود: در این راستا خدمات این ناوگان از ساعت 6 تا 13 رایگان است.
وی اظهار کرد: همچنین در این روز سرویس ‌دهی قطارشهری با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 با سرفاصله زمانی 4 تا 6 دقیقه انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری قطارشهری مشهد گفت: با توجه به پیش‌ بینی حضور جمعیت عظیم راهپیمایان به منظور شرکت در این حماسه، شرکت بهره ‌برداری قطارشهری مشهد برای تسهیل جابه جایی همراه با آرامش مسافران آمادگی کامل دارد.
وی افزود: همچنین ‌ورود ادوات حجیم، پلاکارد و سیستم ‌های صوتی به داخل ایستگاه‌ ها و واگن ‌های قطارشهری ممنوع است.
طاهری اظهار کرد: همچنین اجرای سرودهای مناسبتی و برنامه‌ های فرهنگی در ایستگاه بسیج از دیگر برنامه‌ های شرکت بهره‌ برداری قطارشهری در روز 22 بهمن است.

* سرویس دهی 200 دستگاه اتوبوس به راهپیمایان
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن، 200 دستگاه اتوبوس از 20 پایانه و یکصد دستگاه ناوگان خط یک بی.آر.تی به مقصد کانون راهپیمایی سرویس دهی لازم را انجام خواهند داد.
علی اصغر نیشابوری افزود: سرویس ‌دهی از نقاط مختلف شهر از ساعت هفت و نیم صبح به میدان پانزده خرداد انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: همچنین پنج پایانه موقت برای بازگشت راهپیمایان و سرویس دهی به شهروندان در خیابان شیرازی، میدان بیت المقدس در مسیر بی.آر.تی، خیابان طبرسی، خیابان نواب صفوی و تقاطع شهید اندرزگو در نظر گرفته شده است.
وی گفت: علاوه بر اتوبوسرانان، نیروهای انتظامات و فنی سازمان و شرکت‌ ها نیز در این روز آماده‌باش خواهند بود.

* تمهیدات ترافیکی راهور
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی نیز از تمهیدات خاص ترافیکی در روز 22 بهمن خبر داد و افزود: توقف وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز یکشنبه 22 بهمن ماه تا پایان مراسم در میدان 15 خرداد و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا (ع) تا میدان بیت المقدس، میدان بسیج و مسافت 50 متر در اضلاع مجاور و میدان بیت المقدس ممنوع است.
سرهنگ علیرضا حاجی زاده اظهار کرد: همچنین تردد خودروها در بولوار جمهوری اسلامی تا میدان 15 خرداد، تقاطع نخریسی، طول خیابان فدائیان اسلام تا میدان 15 خرداد، تقاطع بی سیم، طول خیابان بهار تا میدان بسیج، بولوار خرمشهر تا میدان 15 خرداد و تقاطع شهید اندرزگو تا میدان بیت المقدس ممنوع بوده و از تردد وسایل نقلیه در این معابر جلوگیری خواهد شد.
وی از شهروندان خواست به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.