به گزارش ایرنا، کرمعلی قندالی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امور عشایری استان خراسان رضوی افزود: به رغم پرداخت این میزان تسهیلات تاکنون معوقه بانکی در بخش عشایری دیده نمی شود که این نشان از اعتبار و قابل اعتماد بودن عشایر کشور است.
وی بیان کرد: عشایر سرمایه کشور محسوب می شوند و در بخش های مختلف می توانند تاثیرگذاری مطلوب داشته باشند.
وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی از جمله استانهای موفق در حوزه عشایری است گفت: اعتبارات بخش عشایری کشور در سال 94 معادل 1100میلیارد ریال بود که 240 میلیارد ریال آن در خراسان رضوی توزیع شد.
قندالی افزود: از سال 91 تاکنون در مجموع 500 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه توانمدسازی حوزه عشایر در خراسان رضوی توزیع شده است.
وی اظهار کرد: شعار و محور اصلی کار در این سازمان، توانمند سازی عشایر است که در این زمینه موفقیت های بسیار حاصل شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در حوزه عشایر این استان هماهنگی، همدلی و همراهی میان مجموعه های مختلف این حوزه رمز اصلی موفقیت بوده است.
مجتبی مزروعی افزود: عشایر خراسان رضوی حدود 10 درصد دام سبک استان را دارند و در حالی که تا قبل از آغاز کار دولت تدبیر و امید، دام سبک و مولد استان در معرض کاهش شدید بود امروز با حمایت های انجام شده شاهد رشد و توسعه در این بخش هستیم.
در این مراسم از خدمات حسین صفر پور مدیرکل قبلی سازمان امور عشایری استان خراسان رضوی که به افتخار بازنشستگی نایل آمد قدردانی و محمد نبوی به عنوان مدیر کل جدید این حوزه معرفی شد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.