راجح صابر عبود الموسوی روز جمعه در حاشیه مراسم پایانی گردهمایی فعالان مردمی اربعین حسینی در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استکبار به دنبال ترساندن مردم جهان از ایران است و اتهاماتی که بر مبنای تغذیه تروریستها به ایران زده می شود بر همین اساس می باشد و واقعیت ندارد.
وی اظهار کرد:باید طبیعت استکبار جهانی و هم پیمانان آن را بشناسیم و در برابر آنها متحد شویم و راهپیمایی اربعین نقش مهمی در این خصوص دارد.
وی ادامه داد: وحدت ما را به سمت پیروزی سوق می دهد چنانکه مردم ایران نیز پیروزی خود در برابر نظام قبلی را بر اساس اتحاد و حدت به دست آوردند.
عبود الموسوی با اشاره به نقش مراسم پیاده روی اربعین در تعمیق و گسترش ارتباطات بین مردم ایران و عراق نیز گفت: زیارت اربعین نه تنها باعث وحدت این 2 کشور است بلکه امت اسلامی را با یکدیگر متحد می سازد و به گفته آیت الله خامنه ای وحدت مسئولان و مردم هر 2 کشور بیشتر می شود.
گردهمایی فعالان مردمی اربعین حسینی با حضور 600 نفر از خادمان و دست اندرکاران موکبهای مراسم اربعین امسال در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی سریع به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ خبرنگار: مصطفی نخعی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.