سید هادی شریعت یار عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این افراد دیشب در سطح شهر با انجام اقدامات برهم زننده نظم، رعب و وحشت در بین شهروندان ایجاد کرده بودند.
وی بیان کرد : این افراد عصر امروز به منظور آگاهی از میزان خساراتی که به سطح شهر و اموال عمومی و خصوصی وارد آورده بودند ، به این مناطق آورده شدند و مدتی به پاکسازی محل پرداختند.
شریعت یار ادامه داد : همچنین این تعداد برای پی بردن به آثار سوء رفتارهای پرخطر از بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) نیز بازدید کردند.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود : دستگیرشدگان به عنوان افراد پرخطر در ایام چهارشنبه پایان سال شناسنامه دار می شوند و در طول سال کلاسهای توجیهی برای آنها برگزار می شود.
شریعت یار گفت : همچنین این افراد در سالهای آینده یک روز قبل از چهارشبه پایان سال به دادسرا فراخوانده می شوند و تا پایان مراسم چهارشنبه پایان سال بازداشت خواهند بود .
وی افزود : محرومیت این افراد از شرکت در مراسم چهارشنبه پایان سال تا هنگامی است که احساس شود دیگر خطری برای امنیت جامعه و شهروندان ندارند.
وی خاطرنشان کرد : همچنین بیش از 40 هزار عدد انواع مواد محترقه در این کلانشهر در ایام چهارشنبه آخر سال کشف شد.
با تلاش دستگاههای مسئول و همکاری مردم، حوادث منجر به مصدومیت در چهارشنبه آخر امسال در خراسان رضوی و شهر مشهد 80 درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش یافت.
7505/6012خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده : انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.