محمدرضا محمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به مباحث پیرامون تصمیم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مبنی بر اکران نشدن این فیلم سینمایی اشاره و بیان کرد: این ادعا که اداره‌کل اجازه اکران این فیلم را در مشهد نداده  حرف درستی نیست و صحت ندارد.

وی افزود: مدیریت مرکزی جشنواره فیلم فجر در تهران فهرست کاملی از فیلمهای بخشهای نگاه نو و سودای سیمرغ را برای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارسال کرد. فهرست شامل ۳۰ عنوان فیلم بود که این اداره‌کل از بین آنها ۲۴ فیلم را برای اکران در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد انتخاب کرد لذا از همان ابتدا فیلم "عامه پسند" جزو عناوین انتخابی ما نبود. 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این طور نبوده که اداره‌کل ابتدا فیلم "عامه پسند" را انتخاب نموده و بعد آن را از فهرست حذف کرده باشد. 

وی همچنین به سخنان قبلی خود در نشستی خبری که طی آن اعلام کرده همه فیلمهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در مشهد اکران می‌شوند نیز گفت: شاید این اشتباه گفتاری بنده بوده وگرنه از همان ابتدا ۲۴ فیلم از مجموع ۳۰ فیلم جشنواره فجر برای اکران در مشهد انتخاب شده بودند. 

اکران فیلمهای هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از عصر دیروز ۱۵ بهمن در شش سینما شامل "اطلس، ویلاژتوریست، شهید اصغرزاده، آفریقا، هویزه و گلشن" این شهر آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.