شهردار تربت حیدریه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: المپیاد ورزشی محلات در قالب 11 رشته ورزشی تا ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهر ادامه دارد.
محمدصادق مجتهدی افزود: به جز رشته های شطرنج، دارت، طناب کشی، هفت سنگ انفرادی، بدمینتون، مچ اندازی، تیراندازی و تکواندو که هم در دو بخش مردان و زنان برگزار می شوند، رقابتهای رشته فوتسال ویژه آقایان، والیبال و یک قل دوقل نیز ویژه بانوان اجرا می شوند.
وی برگزاری المپیاد را مهمترین برنامه از مجموعه برنامه های دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توصیف و بیان کرد: این المپیاد ورزشی با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر تربت حیدریه تدارک دیده شده است.
شهردار تربت حیدریه هدف این المپیاد ورزشی را ایجاد فرصت برابر ورزشی برای شهروندان و شناسایی نخبگان ورزشی در محلات ذکر و بیان کرد: شرکت در این المپیاد رایگان است و امور فنی، قضاوت رقابتها را اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه عهده دار است.
32 باشگاه ورزشی در تربت حیدریه شامل هفت باشگاه مختص بانوان در تربت حیدریه فعالیت دارند. شمار بیمه شدگان ورزشی در این شهرستان نیز چهار هزار و 670 تن است. شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.