به گزارش ایرنا سردار علی قاسمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) بیرجند افزود: همانطور که برای مسابقات علمی و ورزشی تلاش می‌شود برای برنامه‌های فکری، اعتقادی و فرهنگی دانش آموزان هم تدبیری اندیشیده شود که علم‌آموزی و تربیت در کنار هم تقویت شود.
وی اظهار کرد: معلمانی که مایه خدمت‌ رسانی بی ‌منت به دانش آموز بوده و از انحراف آنها جلوگیری می‌کنند، نزد دین اسلام عزت زیادی دارند.
وی فضیلت و تکریم مقام معلم را به دلیل تکریم دانش و جویندگان آن دانست و گفت: همانطور که در مباحث سیاسی و اقتصادی دیپلماسی داریم در حوزه علم و دانش هم حرف برای گفتن داریم.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: علم‌آموزی، تعلیم و تربیت و تجلیل از عالم ارزش ویژه‌ای از نظر اسلامی دارد و معلمان علاوه بر تعلیم و تربیت و نشر علم باید دانش را فرا بگیرند زیرا پیامبراسلام (ص) افرادی که تعلیم می‌دهند و علم کسب می‌کنند را دوست دارد.
وی افزود: علم همراه با معرفت و بصیرت ارزشمند است و باید در این راستا تلاش کنیم.
سردار قاسمی تقویت گفتمان رهبری در مدارس امام حسین (ع) را ضروری دانست و گفت: علم در دین اسلام دارای ارزش ذاتی است و نگاه انسان در زمینه علم‌آموزی باید آرمانی باشد.
وی بیان کرد: هدف از تاسیس مدارس امام حسین (ع) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علم‌آموزی و پرورش انسان‌های مفید و خدمات رسان در جامعه است.
در این آیین علی اصغر قنبری به عنوان مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) معرفی و از خدمات عباسعلی اسدی نیا در مدت تصدی این مسئولیت تجلیل شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.