علیرضا زمانزاده عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران بشرویه افزود: برگزاری رزمایش ها موجب می شود امکانات و تدبیرهای لازم در نقاط حساس برای مواجهه با بروز حوادث احتمالی فراهم شود.
وی ادامه داد: یکی از مسایلی که در حوزه مدیریت بحران شهرستان باید به آن توجه ویژه شود، عبور خط راه آهن از این منطقه و بروز حوادث غیرمترقبه در مسیر قطارهای مسافربری است.
زمانزاده اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و سفرهای نوروزی تامین امنیت راه های شهرستان ضروری است.
وی با تاکید بر ساماندهی و به روز رسانی امکانات اعضای ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: برای مواجهه با بحران و حوادث سایر دستگاه های اجرایی باید امکانات و نیروهای امدادی شناسایی و به ستاد بحران ارایه کنند.
به گزارش ایرنا، زمانزاده افزود: این اقدام موجب کمک رسانی هرچه سریعتر و موثرتر در مواجهه و واکنش ها نسبت به حوادث غیرقابل پیش بینی می شود.
وی تاکید کرد: نهادهای دخیل در مقابله با حوادث طبیعی باید با برنامه ریزی همواره در آمادگی کامل به سر ببرند و با ارزیابی عملکرد خود نقاط ضعف را شناسایی کنند و در صدد رفع آن برآیند.
به گفته زمانزاده مقابله و امداد رسانی در موقع در بروز حوادث منحصر به یک نهاد خاص نمی شود بلکه همه در برخورد و مواجهه با حوادث مسئول هستیم.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047* خبرنگار- نرگس سینایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.