جی پلاس/ در نظرسنجی سایت worldgames

صخره نورد سرعتیِ ایران نامزد برترین ورزشکار سال

رکوردار صخره نوردی سرعت جهان که ملقب به یوزپلنگ ایرانی است از سوی یک سایت ورزشی معتبر نامزد کسب جایزه برترین ورزشکار سال 2017 جهان شد و هم اکنون در رده نخست قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با پایان سال 2017، رسانه های ورزشی معتبر جهان اقدام به انتخاب برترین ورزشکار سال کردند که یکی از متنوع ترین نظر سنجی ها مربوط به سایت theworldgames.org است. این سایت موفق ترین ورزشکاران سال 2017 جهان را به عنوان نامزد برترین ورزشکار سال انتخاب کرده است.

رضا علیپور، رکوردار صخره نوردی سرعت و قهرمان جهان است که سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشته و با درخشش خود در مسابقات جهانی، نظر کارشناسان این سایت را به خود جلب کرده است. صخره نورد سرعتیِ ایران تمامی عناوین مختلف این رشته را از آن خود کرده و در 23 سالگی توانست رکورد جهان را هم جا به جا کند.

24 نفر از سوی کارشناسان ورزشی این سایت انتخاب شده اند که با آرای مردمی برترین ورزشکار سال انتخاب می شود. علیپور تاکنون در رده نخست این نظرسنجی است و از نفر نخست 20 رای بیشتر دارد.

این سایت درباره علیپور نوشته است:

رضا علیپور

رضا علیپور – صخره نوردی سرعت

رضا علیپور فقط قهرمان مسابقات صخره نوردی سرعت نیست بلکه او تابستان سال جاری رکورد این مسابقات را در 23 سالگی شکست. با وجود اینکه رقیب او شروع اشتباهی داشت اما علیپور توانست از او عبور کند و رکورد جهان را بشکند. او تنها ورزشکار ایران است که توانسته در رقابت های جهانی مدال طلا را از آن خود کند.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ علیپور چندی پیش نیز توانست مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ چین را از آن خود کند و یک بار دیگر توانمندی های خود را به رخ حریفانش بکشد.

ورزشکاران مختلفی از رشته های اسکی روی آب، اسکواش، اسکی سرعت، وزنه برداری، موی تای، کیک بوکسینگ، کاراته، ژیمناستیک، حرکات موزون،  کانوپولو، بیلیارد و ... نامزد شدند.

هواداران ایرانی رضا علیپور می توانند با ورود به سایت زیر از ورزشکار ایرانی حمایت کنند:

https://www.theworldgames.org/awards/Athlete-of-the-year-2017-46

دیدگاه تان را بنویسید