جی پلاس؛

جزئیات دقیق و عکس های گلکسی نوت 8 فاش شد/ تصاویر

جزییات دقیق تر و عکس ها از گوشی گلکسی نوت 8 فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر  مدل جدید با نامGalaxy Note 8 هستند و اکنون  مشخصاتی نهایی این پرچمدار سامسونگ در وب سایت موبایل همراه با تصاویری منتشر شد.

هرچند که هیچ تایید رسمی از این تصاویر وجود ندارد اما با بسیاری از شایعات در مورد این گوشی هوشمند جدید مطابقت دارد. انتظار می رود Note 8 یک صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی AMOLED داشته باشد که تمام قسمت جلو گوشی را اشغال می کند.

همچنین به نظر می رسد نوت 8 جدید همانند Galaxy S8، لبه های منحنی شکل داشته باشد که این انحنا در اطراف صفحه نمایش هم دیده می شود.

گلکسی نوت 8

 

تصویر فاش شده کاربرد دوربین دوگانه را نشان می دهد، درست همانطور که از سامسونگ انتظار می رفت. همچنین این گوشی  برخلاف گوشیS8  از تکنولوژی اسنپر برخوردار است.

گلکسی نوت 8

اگر این تصاویر واقعی باشد، به نظر می رسد اسکنر اثر انگشت این مدل، دوباره در عقب گوشی درست در کنار لنز دوربین تعبیه  شده است.

گلکسی نوت 8

اگر به خاطر داشته باشید حافظه نوت 7 تنها 64 گیگابایت بود، در حالی که شایعات خبر از افزایش بسار زیاد حافظه نوت 8 می دهد و  چیزی درحدود 128 گیگابایت است.

گلکسی نوت 8

به گزارش جی پلاس؛ از مشخصات فنی دیگر این گوشی وجود پردازشگر Snapdragon 835 است که این پردازشگر به عنوان سریعترین مغز اندروید در بازار شناخته شده است.

قیمت رسمی که برای این گوشی در نظر گرفته شده بیش از 1000 دلار است که این گوشی را به  یکی ازگرانترین گوشی ها تبدیل می کند.

گلکسی نوت 8

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید