جبرئیل برادری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 23 مورد اراضی کشاورزی شهرستان تهران که دیوارکشی و ابنیه های در حال ساخت و جدول کشی های غیرمجاز بود و از اراضی مرغوب کشاورزی این شهرستان بود طی احکام قضایی آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.
وی تصریح کرد: به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، ماموران اداره امور اراضی و تیم های گشت حفاظت اراضی شهرستان تهران در روستاهای شکرآباد، جعفرآباد باقراف، کاشانک، قلعه نو حاج موسی و پلایین از توابع بخش آفتاب، که پیش از این شناسایی و دستور توقف عملیات آنها صادر شده بود، تخریب و اراضی کشاورزی منطقه به حالت اولیه بازگشت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران، ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان جهت اجرای احکام قضایی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز ، تاکید کرد: حفظ و حراست از باغها و اراضی کشاورزی مستلزم همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط است و جهاد کشاورزی درصدد فرهنگسازی و اطلاع رسانی است تا از ساخت و سازها پیشگیری و جلوگیری شود.
به گفته وی هر گونه تخریب ساخت و سازها و آزادسازی اراضی مستلزم صرف هزینه برای دستگاه های مرتبط و همچنین موجب وارد آمدن خسارت به مالکین اراضی است و به همین منظور از مالکان اراضی کشاورزی می خواهیم از هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی خودداری کنند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.