به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین مقیمی عصر سه شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی اعزام ورزشکاران استان تهران به بازیهای آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا و المپیک ٢٠٢٠ توکیو که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد گفت: باید تلاش کرد ورزش را از جنبه های مختلف قهرمانی مورد توجه مردم و مسئولان قرار داد و زمینه ای فراهم کنیم که شرایط قهرمانی و ارائه نبوغ جوانان در همه رشته های ورزشی ظهور پیدا کند.
وی تصریح کرد: مدال آوری در ورزش قهرمانی مهم نیست، مهم حضور در میادین قهرمانی است که نخستین قدم پیروزی است و اگر موفق به مدال آوری هم شوند بسیار مورد توجه است.
استاندار تهران با بیان اینکه شخصیت همه ورزشکاران برای ما محترم است چه مدال کسب کنند چه موفق به مدال آوری نشوند تاکید کرد: ورزشکاری که در میادین قهرمانی موفق به کسب مدال طلا نشد برای ما تفاوتی با قهرمان و مدال آور ندارد.
وی در ادامه از تکریم مقام معظم رهبری نسبت به ورزشکاران یاد کرد و گفت: مسئولان سه قوه هم همواره حامی ورزشکارانند و مردم با علاقمندی مسابقات را دنبال می کنند.
استاندار تهران با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون پنج جلسه با همه نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر برگزار شده و پیگیری های خوبی در بخش های مختلف انجام شده گفت: همه در کشور تصور می کنند تهران برخوردار است و باید به سایر استانها رسیدگی شود اکنون این نگاه تغییر کرده و نیاز به سرمایه گذاری در تهران احساس می شود.
وی خاطرنشان کرد: بین هیات های ورزشی، شهرداری تهران، انجمن ها، نمایندگان مجلس و اعضای شوراها در حمایت از ورزشکاران استان باید تعامل ایجاد شود.
هجدهمین مسابقات آسیایی جاکارتا از 27 مرداد ماه تا 12 شهریورماه در اندونزی برگزار می شود که طبق آخرین جلسه ستاد هماهنگی 380 ورزشکار از سراسر کشور در قالب 29 فدراسیون به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.
جلسه ستاد پشتیبانی از بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار تهران و با حضور فریبا محمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان ، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمد صادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از روسا و هیات های ورزشی تهران در محل استانداری برگزار شد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.