مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در حاشیه این پیاده روی خانوادگی به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش پیاده روی با حضور 2 هزار بازنشسته به همراه خانواده با اجرای برنامه های متنوع هنری و ورزشی برگزار شد.
سید مهدی قاسمی ادامه داد: به قید قرعه به 40 نفر ازبازنشستگان جوایز نقدی و به 3 نفر نیز جایزه سفر به مشهد مقدس،کربلای معلی و کیش اهدا شد.
وی ادامه داد: در هفته اول تیرماه سال جاری المپیاد ورزشی بازنشستگان برگزار می شود این المپیاد در رشته های مختلف ورزشی و با حضور بازنشستگان برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه 12 هزار بازنشسته و موظفی بگیر تحت پوشش این سازمان هستند افزود: در مدیریت جدید تلاش می کنیم با مدیریت هزینه ها و با ارتقای سطح خدمات امکانات رفاهی بهتری را برای بازنشستگان فراهم کنیم.
وی افزود: در شب عید هم در بخش سبد کالای نوروزی به بازنشستگان با مدیریت هزینه ها 10 میلیارد ریال کاهش هزینه داشتیم و از آن سو نیز اقلام سبد کالا در بخش های مختلف افزایش کمی و کیفی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب تلاش می کنیم با رویکرد مدیریت در هزینه سطح خدمات به بازنشستگان شهرداری تهران افزایش داشته باشد و بنا داریم امسال با اعتباری معادل 360 میلیارد ریال سبد کالا در مناسبت های مختلف به بازنشستگان شهرداری تهران ارایه نماییم.
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.