سرهنگ سلمان آدینه وند روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در راستای اجرای طرح سراسری برخورد با فروشندگان کالاهای قاچاق و غیر بهداشتی، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شیوه های تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک کارگاه غیر مجاز تولید و بسته بندی لوازم و تجهیزات پزشکی در شهرستان پاکدشت شدند.
وی افزود : ماموران پس از حصول اطمینان از فعالیت غیر مجاز این کارگاه و زیر نظر قرار دادن فعالیت گردانندگان آن ، با هماهنگی دستگاه قضایی ، به محل این کارگاه وارد شدند.
وی بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از این مکان ، یازده دستگاه تراشکاری و مواد اولیه تولید تجهیزات پزشکی با برند OrthoTech ، تعداد زیادی پاکت نامه ، کارت ویزیت و فاکتور فروش با مارک شرکت متین طب ایلیا کشف کردند.
آدینه وند افزود: در پی بررسی های به عمل آمده مشخص شد که صاحبان این کارگاه به صورت غیر قانونی و بدون مجوز اقدام به راه اندازی مطب و انجام فعالیت نموده و در شرایطی غیر بهداشتی ، لوازم جراحی تولید می کردند.
وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 200 میلیون ریال اعلام کرد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : این کارگاه به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب گردید و 2متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.