به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر عصرروز سه شنبه در مراسم افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی تهران و گردهمایی مشترک روسا، نایب رئیس و دبیران هیات های ورزشی استان که در مجموعه ورزشی تختی پایتخت برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود:یکی از دستاوردها مهم برجام در سال گذشته برگزاری رویداد های ورزشی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی و مسابقات جهانی شطرنج زنان به میزبانی کشورمان بود.
وی با بیان اینکه از زمان اجرای برجام و از بین رفتن تحریم ها رویکرد خوبی را در محاقل ورزشی برای کشورمان شاهد هستیم گفت: امیدوارم در سال جاری بتوانیم با مراودات مطلوب، رویداد های بیشتر ورزشی را در سطح بین المللی را در کشورمان برگزار کنیم.
وزیر ورزش و جوانان به توسعه و رشد پایگاههای قهرمانی در استان های اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های ما در توسعه ورزش و کشف استعدادهای ورزشی توجه به مناطق محروم و روستایی و کمتر توسعه یافته کشور است.
وی ادامه داد: با این رویکرد می توان استعداد های زیاد ورزشی را با حمایت ادارات کل ورزش استان ها و هیات های ورزشی شناسایی کرد.
سلطانی فر به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور گسترده مردم و انتخابات اخلاق مدارانه، مردم کاندیدای برتر خود را انتخاب کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.