به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فریده صاعلی اظهارداشت: این برنامه پنجشنبه آخر سال، روز 23 اسفند از ساعت 15 تا 16:30 برگزار می‌شود.
وی گفت: در ویژه‌ برنامه مهمانی لاله‌ها سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و تعدادی از مسئولان لشگری و کشوری حضور خواهند داشت.
صاعلی، مولودی‌خوانی مداح اهل بیت(ع) توسط مرتضی سلمانی، اجرای گروه سرود مرصاد، روایتگری دفاع مقدس توسط حبیب خسروجردی و دمامه‌زنی را از بخش‌های این برنامه عنوان کرد.
دبیر ویژه‌برنامه مهمانی لاله‌ها افزود: در پایان این برنامه آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: همزمان با اجرای این برنامه در بهشت زهرا(س)، غبارروبی مزار شهدا در مناطق 22 گانه شهر تهران و فرهنگسراهای خاص انجام می‌شود.
براساس این گزارش، آئین سمنوپزان به مناسبت آخرین پنجشنبه سال و نذر شهداء نیز همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و قرائت دعای کمیل با مداحی کربلایی محسن برهان در فرهنگسرای رضوان با مشارکت سازمان بهشت زهرا (س) پنجشنبه 23 اسفند ساعت 8 صبح تا 8 صبح روز جمعه 24 اسفند برگزار می شود.
فرهنگسرای رضوان در بهشت زهرا(س)، گلزار شهدا، روبه‌روی مزار آیت‌الله طالقانی واقع شده و شماره تلفن 55202218 برای اطلاعات بیشتر اعلام شده است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.