به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 (شهرری)، سید احمد صفوی اظهار داشت: کانون پزشکان اداره سلامت شهرداری این منطقه دارای 114 عضو است که با مشارکت گروه ها، انجمن ها و سازمان ها در مناسبت های مختلف نسبت به ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت محور اقدام می کنند.
وی بیان کرد: ارگان هایی همچون شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان ها و درمانگاه های فعال شهرری در این امر خیر مشارکت داشته اند.
صفوی افزود: بخش عمده ای از این فعالیت های سلامت محور در نقاط کمتر برخوردار با همکاری تیم پزشکان خیر و در قالب حرکت های جهادی انجام شده است.
وی تصریح کرد: این خدمات رایگان در قالب اعزام تیم پزشکی به نقاط محروم، ویزیت سالمندان و معلولان، معرفی و ارجاع بیماران نیازمند به مطب ها و حمایت های دارویی انجام شده است.
شهردار منطقه 20 ،خدمات پزشکان خیر را در راستای تحقق رسالت انسانی و معنوی عنوان کرد و افزود: از تمام ظرفیت مدیریت شهری برای تداوم این مسیر خیرخواهانه و گسترده شدن فعالیت های خالصانه پزشکان خیر استفاده شده تا بخشی از نیازهای پزشکی و درمانی افراد کمتر برخودار تامین شود.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.