بهرام رضائیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اعمال محدودیت برای دولت در حمایت از فوتبال و اینکه بخش خصوصی نیز به آن صورت نمی تواند برای سرمایه گذاری در فوتبال ورود کند در این بین تیم هایی همانند پارس جنوبی جم، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان و حتی پرسپولیس و استقلال با مشکل روبرو می شوند.
وی بیان کرد: ایده ای نیز پشت این تصمیم نبوده و تنها گفته شده به ورزش فوتبال کمک نشود که این امر منطقی به نظر نمی رسد.
رضائیان افزود: این مهم نیاز به ایده و تصمیم خاصی دارد و باید با برگزاری کارگروه راهکار لازم برای آن پیش بینی شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی پارس جنوبی گفت: تیم پدیده مشهد نیز به دلیل مشکل مالی و کسر 6 امتیاز آن از رده چهارم به رتبه دهم سقوط کرده که با توجه به این چنین مشکلاتی که برای برخی از تیم ها ایجاد شده ایجاب می کند در سطح کلان یک تصمیم اساسی برای حمایت از فوتبال لحاظ شود.
وی یادآور شد: وزارت نفت از همه رشته های ورزشی بجز فوتبال حمایت می کند و اکنون نیز با افتخار از فوتبال ساحلی و ووشو پارس جنوبی حمایت دارد.
رضائیان در ارتباط با وضعیت قرارداد بازیکنان پارس جنوبی جم گفت: همه بازیکنان با این تیم قرارداد داشته و در تیم ماندگار هستند.
وی ادامه داد: تارتار به عنوان سرمربیی تیم نیز به همه بازیکنان نیاز دارد و تاکنون مجوز جدایی برای هیچکدام از آنها را صادر نکرده است.
رضانیان گفت: از زمان حضورم در پارس جنوبی تمام تعهدات نسبت به بازیکنان و کادر فنی تیم پارس جنوبی جم عملی شده و شاید این خوشنامی باعث افزایش توقع ها شده است.
وی با تقدیر از مسئولان و بویژه فرماندار جم، مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس و نماینده شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همگرایی خوب ایجاد شده در بین مسئولان مشکلات مالی این تیم در حال رفع شدن است.
تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته موفق به کسب نایب قهرمانی نیم فصل فوتبال لیگ برتر کشور شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.