به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از سعید زرین‌ فر در نشست کمیته توسعه آبزی پروری استان بوشهر افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه‌ صید و پرورش آبزیان، پایش و رصد مستمر و مؤثر فعالیت‌ها و بررسی مشکلات این 2 حوزه شیلاتی ضروری است.
وی با بیان اینکه سهمیه سوخت شناورهای صیادی استان بوشهر تعیین شده است اضافه کرد: با توجه به تعیین سهمیه سوخت شناورهای صیادی بویژه کشتی‌ ها، مطابق با قانون و مصوبات کارگروه‌های ملی و استانی، نظر اداره کل بنادر و دریانوردی باید ملاک عمل قرار بگیرد.
زرین فر تاکید کرد: در صورت شک و شبهه در این زمینه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی این استان، نسبت به اصلاح قدرت موتور درج شده در پروانه شناورها اقدام کند.
زرین‌فر با تاکید بر بازنگری در تعرفه حق بیمه سایت های پرورش میگو گفت: موضوع روان سازی شرایط بیمه صنعت پرورش میگوی استان بوشهر از طریق وزارت جهاد کشاورزی دنبال می ‌شود تا دغدغه مهم فعالان این صنعت برطرف شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر بیان کرد: ماده 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی سبب ابهام و اشکال هایی در مورد نحوه پرداخت حقوق ناظران شده که با مکاتبه استانداری بوشهر با سازمان دامپزشکی کشور این مشکل حل شده است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.