به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف در تلاش هستند تا به مقابله با نظام اسلامی و دین مبین اسلام حرکت کنند، تبلیغ برای دین اسلام ضروری است.
وی اظهار کرد: فعالیت های تبلیغی باید با روش های نوین روشنگری در سطح جامعه نشر یابد و با روش های نوین برای آشنا کردن مردم با مفاهیم دینی اقدام شود.
سروستانی اضافه کرد: دشمنان با بکار گیری ترفندهای مختلف به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود به منظور تغییر در باورهای دینی مردم هستند و از این رو امروز بیش از هر زمان دیگر باید مبلغانمان با روش های نوین تبلیغ مفاهیم دینی را در سطح جامعه گسترش دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: مبلغان باید در مرحله اول کار آفندی و معرفی در سطح جامعه ایجاد کنند و در مرحله دوم در مقابل شبهاتی که دشمنان ایجاد می کنند کار پدافندی داشته و ذهن جامعه را نسبت به معروف ها و منکرها آگاه سازند.
سروستانی ادامه داد: در این ارتباط برنامه ریزی های متناسبی در حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات و نهادهای مرتبط صورت گرفته و اقداماتی در دست اجراست که مهمترین آنها در ماه مبارک رمضان در سطح استان گسترش فعالیت های تبلیغی و فرهنگ سازی در بین مردم است.
وی بیان کرد: محورهایی برای تبیین مباحث در جامعه برای مبلغان مشخص شد که یکی از این محورها توجه به جایگاه ولایت فقیه به عنوان دژ محکم نظام اسلامی، تبیین معارف دین، آسیب های اجتماعی و حرکت در مسیر انقلاب جزو ضرورت هایی است که در جامعه باید نهادینه شوند.
سروستانی گفت: همچنین یکی دیگر از برنامه های محوری سازمان تبلیغات اسلامی طرح 1451 در زمینه ترویج برنامه های قرآنی در استان بوده که در حال پیگیری است.
7210/6043**
خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.