به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز شنبه در جلسه شورای سلامت این شهرستان افزود: جلسه شورای سلامت در این بخش در سال جاری برگزار نشده و ما به عنوان سیاست گذاران در این حوزه باید احساس مسئولیت کنیم.
وی اظهارداشت: مطالب و مباحثی که در جلسه شورای سلامت مطرح می شود نقشی مهم در امید به زندگی بیشتر و توسعه دارد که با پیگیری و بررسی های لازم برای حل آنها اقدام خواهد شد.
بخشدار امام حسن گفت: نشست های شورای سلامت باید بازخورد و نتیجه بخش باشد.
وی اظهارداشت: یکی از مسایل و وظایف مهم در حوزه سلامت و دیگر بخش ها بحث آموزش به اقشار و صنوف مختلف است که نباید غفلت کنیم و دراین زمینه باید برنامه ریزی و در طول سال انجام شود.
خلیفه لیراوی گفت: یکی از مباحثی که در شورای سلامت باید پیگیری شود وجود سگ های سرگردان در روستاها است که باید با کمک دهیاران و شبکه بهداشت به صاحبان آنان آموزش های لازم برای مراقبت و کنترل از این حیوانات ارائه شود.
وی بیان کرد: باتوجه به اینکه در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی وارد این منطقه بویژه ساحل می شوند باید تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای مسایل بهداشتی و سلامت آنان اندیشیده شود.
وی گفت: دکه های پارک ساحلی توسط شهرداری ساماندهی و ایستگاه سلامت درساحل برپا شود و بهداشت ودرمان با همکاری نیروی انتظامی در جمع آوری قلیان اقدام کند.
بخشدار امام حسن افزود: برگزاری کلاس های آموزشی برای هیات امنای مساجد در دستور کار متولیان بهداشت قرار گیرد.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.