به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی (ره) استان بوشهر روز دوشنبه در آئین بهره برداری و تحویل یک باب منزل مسکن مددجویی در روستای احمدی شهرستان بوشهر افزود: از سال گذشته برای برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد اقدام های مناسبی با مشارکت سپاه امام صادق (ع) انجام شده است.
احمد لطفی بیان کرد: در سال گذشته زمینه تحویل 630 واحد مسکونی احداث شده توسط سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مددجویان فاقد مسکن مناسب در 300 روستای استان فراهم شد و امسال نیز کار ساخت یکهزار واحد دیگر آغاز شده است.
اظهار داشت: انتظار می رود تا هفته دفاع مقدس سال آینده، یکهزار واحد احداثی سپاه استان به مددجویان تحویل و آماده بهره برداری شود.
وی گفت: سپاه و کمیته امداد، 2و نهاد ارزشی و مولود انقلاب هستند که هدف آنها خدمت به مردم بویژه اقشار محروم جامعه است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: احداث و تحویل واحدهای مسکونی به مددجویان هدیه رهبرمعظم انقلاب به اقشار نیازمند و مستضعف جامعه است و تلاش می شود خدمات حوزه مسکن با استانداردهای مناسب ارائه شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ساخت 630 منزل مددجویی از سوی این منطقه یک کار انقلابی و جهادی است که در سال گذشته برای مددجویان انجام وامسال ساخت هزار واحد مسکونی در دست اجراست.
سرهنگ سهراب انبارکی افزود: تلاش می شود تا هفته دفاع مقدس سال آینده کار ساخت هزار واحد مسکونی مددجویی استان بوشهر به پایان برسد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.