معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد اگر پارلمان جدیدی بر پایه قانون نسبیت روی کار نیاید، روند اصلاحات در کشور دچار لغزش خواهد شد.

به گزارش جماران ، به نقل از پایگاه خبری العهد، نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: حزب الله از طریق مقاومت اسلامی و جنگ با تکفیری‌ها و محافظت از لبنان و مشارکت در بازسازی کشور موفق شد تصویر اسلامی درخشانی را ارائه دهد. حزب الله در سیاست حزبی صادق بود و همین صدق باعث شد تا مردم به ما و گام‌هایی که برمی‌داریم اعتماد کنند.

وی گفت: این پایبندی دینی مانع نشده که ما در معادلات تأثیرگذار در کشور و منطقه شرکت نکنیم بلکه همواره حضور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مؤثری در کشور و منطقه داشته‌ایم.

نعیم قاسم گفت: حزب الله نسل‌ها از مردم کشور را براساس کرامت، همکاری با دیگران، عدم انزجار در دین و تسلیم نشدن در برابر بیگانگان تربیت کرده است. آنچه ما ساختیم نوری واقعی و رسوایی برای کسانی است که روش انحرافی در دعوت به اسلام دارند. اگر حزب الله نبود نقاب از چهره داعش برکشیده نمی‌شد اگر مقاومت نبود اسرائیل رسوا نمی‌شد و اگر فداکاری‌ها و مبارزه نبود به این جایگاه بزرگ از تغییر نمی‌رسیدیم.

وی تأکید کرد: اگر ما پارلمان جدیدی براساس قانون نسبیت و قوانین عادلانه نداشته باشیم روند اصلاحات دچار لغزش و پیچیدگی خواهد شد چراکه اکنون نمی‌توان بر ساختار کنونی انتخابات و همین کادر موجود تکیه کرد بلکه باید به جوانان و دیگران فرصت داد. بارها تکرار کردیم که دست دوستی ما به سوی همگان دراز است. هر کس که قبول دارد با ما بر پایه مقاومت در برابر اسرائیل و تکفیری‌ها همکاری کند و هر کس که دوست دارد وطن را با ما بسازد آماده همکاری هستیم و تا آخر خط پیش می‌رویم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.