در این حادثه هیچ آسیبی به مأموران نیروی انتظامی وارد نشد؛ بلافاصله مأموران راکبان موتورسیکلت را تحت تعقیب قرار دادند، اما آن ها به محض مشاهده مأموران پلیس موتورسیکلت را رها کرده و به سمت یک باغ فرار کردند.

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سرنشینان موتورسیکلت در مشکین‌دشت به ماموران نیروی انتظامی تیراندازی کردند، اما ناکام ماندند و دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان در خصوص حادثه تیراندازی به سمت ماموران پلیس اظهار داشت: ظهر امروز یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین در محدوده مشکین‌دشت، پس از آنکه به دلیل حرکات مشکوک دستور توقف دریافت می‌کنند، به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کرده و به سرعت متواری شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه هیچ آسیبی به مأموران نیروی انتظامی وارد نشد؛ بلافاصله مأموران راکبان موتورسیکلت را تحت تعقیب قرار دادند، اما آن ها به محض مشاهده مأموران پلیس موتورسیکلت را رها کرده و به سمت یک باغ فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز  اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی محیط مورد نظر را محاصره و پس از درگیری مسلحانه، یکی از این دو نفر را هدف قرار داده و در نهایت هر دو سرنشین را دستگیر کردند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: در این ماجرا، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاشینکف از این افراد به دست آمد و بررسی ها و تحقیقات تکمیلی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.