ضیاء رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر اخیر کاروان خدام رضوی و حضور در این اداره کل همکاری آستان قدس رضوی با امداد برای محرومیت زدایی بصورت ویژه در منطقه هلیلان و زردلان مورد توافق قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر این اساس با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام برنامه های مختلف توانمندسازی، ارایه خدمات فرهنگی، بهداشت و درمان و تامین مسکن مددجویان این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اضافه کرد: به میزان مشارکت آستان قدس رضوی این نهاد نیز در این امر مشارکت می کند تا مشکل نیازمندان این منطقه به عنوان یکی از محروم ترین و دور افتاده ترین نقاط استان مرتفع شود.
رضایی تاکید کرد: علاوه بر این ارایه خدمات فرهنگی با این موسسه نیز در دستور کار قرار گرفته بطوریکه اعزام مددجویان زیارت اولی مشهد در دستور کار قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، کمیته امداد استان ایلام با نهادها و سازمان‌هایی که قصد محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان و نیازمندان در این استان را داشته باشند با تمام توان همکاری خواهد داشت.
مدیرکل کمیته امداد ایلام ابراز امیداری کرد خدمات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی در این استان نویدبخش کاهش فقر و محرومیت‌زدایی در استان در آینده باشد.
بیش از 40 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام قرار دارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.