اکبر زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد داوطلب در رشته های تجربی، علوم انسانی، هنر، ریاضی و زبان خارجی به مدت 2 روز در این رقابت علمی شرکت می کنند که رشته تجربی با 811 نفر داوطلب بیشترین شرکت کننده را نسبت به سایر رشته ها دارد.
وی تعداد شرکت کنندگان سایر رشته ها را ریاضی 55 نفر، علوم انسانی 215 نفر، زبان های خارجی 68 و هنر 17 نفر ذکر کرد.
مدیر آموزش و پرورش چرداول افزود: 140 نفر از فرهنگیان در سه حوزه برادران و خواهران شامل سالن شهید باهنر ، دانشگاه پیام نور و اداره فنی و حرفه ای کار برگزاری آزمون کنکور سراسری سال جاری را برعهده دارند.
زمانی تاکید کرد: داوطلبان از یک روز قبل نسبت به شناخت محل و آدرس حوزه امتحانی خود اقدام و در روز برگزاری آزمون یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل تعیین شده حضور بهم رسانند.
وی از اولیاء دانش آموزان خواست در روزهای منتهی به این آزمون ضمن ایجاد فضایی سرشار از امید و نشاط از وارد آوردن استرس و اضطراب به فرزندان خود اجتناب کنند.
وی اضافه کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و رقابتی کنکور سراسری در شهرستان چرداول فراهم شده و هیچ دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.
شهرستان چرداول با جمعیت 60 هزار نفری به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و 870 فرهنگی کار تعلیم و تربیت بیش از هفت هزار نفر از دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی را بر عهده دارند.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.