به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی با هدف رفع مشکلات اجرایی و پیگیری آنها برگزار می شود تا راهکاری برای رفع موانع پیدا شود.، دستگاه ها باید با جدیت وظایف خود را انجام و موانع را اطلاع دهند تا پیگیری شود.
وی ادامه داد: آبرسانی به طرح های صنعتی، اجرای فاضلاب و شتاب بخشی در روند آنها در شهرستان ها ، ثبت اسناد خزانه در سامانه و پیگیری دستگاه ها در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی و اعلام گزارش موانع اجرا باید به موقع باشد.
استاندار ایلام از دستگاه های اجرایی خواست گزارش های خود در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه دهند و برنامه دستکاه را مطابق دستورالعمل اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنند.
وی افزود: از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست تا به دلیل کوتاهی مانع اجرای این سیاست ها شود زیرا این سیاست ها موجب گره گشایی و رفع مشکلات استان و کشور می شوند.
سلیمانی تاکید کرد: هرگونه موانع اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مدیران دستکاه ها بررسی و اعلام شود تا با هم فکری برای رفع ان اقدام شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام نیز در این نشست به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی این دستگاه پرداخت و گفت: پیگیری حذف انشعابات غیر مجاز، رفع مشکل آبرسانی به شهرستان ملکشاهی، اجرای فاضلاب شهرهای ایوان و سرابله، اجرای طرح آب شیرین صالح آباد، اجرای تصفیه خانه ایلام و ... از جمله این طرح های اقتصاد مقاومتی است.
داراب بیرانوندی اظهار کرد: 32 درصد کاهش نیرو در بحث چابک سازی انجام داده ایم که 75 میلیارد ریال از این محل صرفه جویی کرده ایم و اینکار با بازنشسته کردن افراد پیش از موعود در برخی مواقع انجام شده است.
وی ادامه داد: این شرکت موظف به تامین انشعاب آب در محل واحد صنعتی هست که در این راستا طرح آبرسانی به منطقه ویژه مهران و آبرسانی اربعین از محل اعتبارات طرح های ملی تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای به موقع طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله بازسازی بافت فرسوده که مانع هدر رفت آب می شود به طول 400 کیلومتر در استان و بسیاری طرح های دیگر بتوانیم اقدام مناسبی در راستای سیاست برداریم.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.