حسین کلانتری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مشارکت مردم این استان در انتخابات بسیار چشمگیر و پرشور است و لحظه به لحظه بر تعداد افرادی که به شعب اخذ رای مراجعه می کنند، افزوده می شود.
وی افزود: تاکنون هیچ گونه مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات در استان نداشته ایم و این رویداد در کمال آرامش، امنیت و سلامت در حال انجام است و بیش از 300 هزار نفر در این انتخابات شرکت کرده اند که معادل 70 درصد جمعیت واجدین شرایط است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات شعبه اخذ رای در بیشتر مناطق شهری این استان در ساعات پایانی با ازدحام رای دهندگان مواجه است.
کلانتری با اعلام اینکه هیچ کمبود تعرفه اخذ رای وجود ندارد، گفت: به علت شلوغی شعبه های رای استان و استقبال کم سابقه مردم احتمال تمدید مهلت رای گیری وجود دارد.
رئیس ستاد انتخابات ایلام یادآور شد: ستاد انتخابات وزارت کشور تاکنون انتخابات را تا ساعت 22 تمدید کرده ولی تا زمانی که مراجعه کننده ای در شعب حضور داشته باشد، اعضای شعب موظف به اخذ رای آنان هستند.
کلانتری به عموم مردم توصیه کرد با توجه به نزدیک شدن به زمان پایان رای گیری به شعبه هایی که تراکم جمعیتی کمتری دارند مراجعه کنند تا فرآیند رای گیری از تمام افراد واجد شرایط انجام شود.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان 580 هزار نفری ایلام برگزار می شود، 425 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
خبرنگار: جلال اسکندری ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6033/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.