به گزارش ایرنا، جواد آزادی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این همایش بیان شفاهی به زبان انگلیسی در ایلام اظهار کرد: این همایش با هدف ترغیب و تشویق دانش آموزان برای حضور موثر در آموختن زبان انگلیسی و تقویت اعتماد به نفس آنها در جمع و تجربه حضور بدون استرس برگزار شده است.
وی افزود: قبلا این همایش ها تنها در مدارس تیز هوشان و نمونه برگزار می شد اما امسال با یاری آموزش و پرورش شهرستان ایلام، برای اولین بار با حضور دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهید شهریاری برگزار شد.
آزادی یادآور شد: این همایش برای اولین بار با حضور اساتید حوزه زبان انگلیسی و دانش آموزان مدارس دولتی برگزار شد که امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی و مدیریت بهتر در همه مدارس دولتی اجرا شود و دانش آموزان از این تجربه نهایت بهره را ببرند.
به گفته وی، یکی از مهمترین بخش های این همایش پرسش و پاسخ بین اساتید و شرکت کنندگان به زبان انگلیسی بود که مورد استقبال و توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.
آزادی تاکید کرد: زبان توسعه یافته ترین ابزار فکری است که برای برقراری ارتباط بین انسان ها و جوامع انسانی بکار گرفته می شود.
وی افزود: اگر چه با ابزارهای دیگری مانند علایم، بازی ها و هنرهای بصری همچون نقاشی و مجسمه سازی نیز می توان ارتباط برقرار کرد اما انتقال مفاهیم پیچیده ذهنی به ساده ترین و کامل ترین شکل ممکن فقط از طریق زبان نوشتاری و گفتاری ممکن است.
آزادی با بیان اینکه در سال های آینده این همایش ها در گستره وسیع تر و مسابقات بین مدارس عادی برگزار خواهد شد، گفت: در سال های آینده و در راستای ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان برای حضور در همایش های تخصصی این همایش ها با مدیریت بهتر و برنامه های جامع و تخصصی تر برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، اولین همایش بیان شفاهی به زبان انگلیسی در ایلام روز یکشنبه با حضور معاون آموزش متوسطه، کارشناس مسئول و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایلام و با حضور 10 شرکت کننده پایه دهم و 2 داور در کانون فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
در پایان به همه شرکت کنندگان گواهی شرکت در همایش اهدا شد و از نفرات اول تا سوم و مربیان و اساتید نیز به صورت ویژه تقدیر شد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.