حسین عطایی روز چهارشنبه افزود: این سازمان اقدامات گسترده ای را در خصوص آماده کردن شهر برای ایام نوروز 97 اجرا می کند.
وی پیرایش عرصه های فضای سبز و درختچه های زینتی همچنین رنگ آمیزی جداره های شهری و مرمت وبازسازی المان های شهری را از جمله اقداماتی برشمرد که طی اجرای این طرح صورت گرفته است و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
این مسئول طراحی و اجرای سفره های هفت سین، رنگ آمیزی جداول، امحاء و رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر و ترسیم نقاشی های دیواری همچنین تعویض پرچم های الوان و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و زوائد شهری را از دیگر اقدامات سازمان در اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد و گفت: اجرای صحیح طرح استقبال از بهار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح تجهیز و آماده سازی تمام بوستان های شهر به لحاظ تسهیلات رفاهی مورد نیاز مسافران، هرس و مرتب کردن عرصه های فضای سبز همچنین رنگ آمیزی و بهسازی این فضاها در قالب طرح استقبال از بهار از جمله این برنامه‌ها و اقدامات اجرایی سازمان در این ایام خواهد بود.
عطایی با اشاره به اینکه این طرح در مناطق10گانه شهر اجرا می شود، افزود این سازمان تمام توان خود را بکار می گیرد تا شادابی را درایام نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی به ارمغان بیاورد.
این مسئول با اشاره به نزدیک شدن به هفته درختکاری ضمن دعوت از شهروندان برای کاشت درخت در روز درختکاری، گفت: از آنجا که افزایش سرانه فضای سبز جزو اولویت‌ برنامه‌ های سازمان در این روز است، هماهنگی‌هایی لازم برای کاشت درخت در مکان های مشخص شده صورت گرفته است که به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.