به گزارش ایرنا،حمید احدی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: احداث شبکه فاضلاب شهری از نیازهای اساسی شهر 500 هزار نفری فردیس است و باید در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره طرح توسعه ونوسازی شبکه های آب آشامیدنی فردیس گفت: انتظار می رود این پروژه نا تمام هر چه سریعتر به سرانجام برسد.
سرپرست فرمانداری فردیس به فعالیت نخستین دوره شورای شهر فردیس اشاره کرد و از اعضای این شورا خواست مطالبات مردم را پیگیری کنند.
وی افزود: فردیس دارای زخم های کهنه محرومیت است و شهروندان از شورای جدید انتظار برآورده شدن مطالبات
از جمله عمران سریع شهر دارند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس نیز در این نشست گفت: هر گونه نصب بنر و محتوای تبلیغات در سطح شهرستان باید با مجوز اداره ارشاد و شهرداری صورت گیرد.
محمدرضا فلاح نژاد افزود: کمیسیون ساماندهی حفاری های معابر در حوزه عمران فرمانداری فردیس فعال شده ودستگاه های اجرایی وضعیت حفاری های خود را به شهرداری ها و سپس به فرمانداری ارسال کنند تا معابر شهری به لحاظ اقتصادی یکبار حفاری شود.
وی اظهار داشت: در بحث روشنایی معابر با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید و ایام محرم باید اقدام لازم در فردیس صورت گیرد.
رئیس اداره برق شهرستان فردیس نیز گفت: با توجه به وقوع حوادث برق گرفتگی در سال جاری باید نصب هرگونه بنر و داربست در محدوده شبکه های برق ممنوع شود.
محمود اسدپور در خصوص روشنایی خیابان های مدارس و تامین روشنایی مدارس جدید اظهار داشت: مدارس جدید در این شهرستان اگر نیاز به تامین برق دارند این اداره مشکل تامین برق مدارس را برطرف می کند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.