مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ای به دلیل آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم در افراد برای توانایی در احراز مشاغل، نقش به سزایی در اشتغال دارد.

به گزارش ایلنا، تقی غیاثی تبار در نشستی که با حضور رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان فردیس برگزار شد به تشریح فعالیت‌های آموزشی و استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین پتانسیل ها و ظرفیت‌های مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان پرداخت. 

غیاثی تبار تصریح کرد: آموزشهای فنی و حرفه ای به سبب انعطاف پذیری نشأت گرفته از خصیصه های بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور و نیز به دلیل آموزش و ایجاد مهارتهای لازم در افراد برای توانایی در احراز مشاغل، نقش به سزایی در اشتغال دارد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به آموزشهای ارائه شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: این آموزشها هم مهارتهای خاص مورد نیاز صنعت و هم مهارتهای عمومی بازار کار را فراهم می سازد و همچنین برای شاغلینی که به دلیل تغییرات تکنولوژی دچار کاهش کارایی می شوند امکان به روز شدن و تکمیل مهارت را فراهم می کند و مضمونی توسعه ای دارد. 

غیاثی تبار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح طرح های جدید آموزشی سازمان، آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز را برای انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی با اتحادیه عکاسان شهرستان فردیس به صورت مشارکتی طبق ضوابط ودستورالعمل های ابلاغی اعلام نمود .

در ادامه محمد مرادی، رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان فردیس ضمن تشکر و قدردانی بابت هماهنگی برگزاری این نشست اظهار داشت: با نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، برنامه ریزی لازم را در خصوص تأمین فضا ، تجهیزات ، مواد مصرفی و همچنین مربی واجد شرایط انجام خواهیم داد.

در پایان مقرر شد کارشناسان آموزش اداره کل در اسرع وقت ضمن بررسی امکانات آموزشی اتحادیه عکاسان ، زمینه  انعقاد تفاهم نامه همکاری های آموزشی را فراهم نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.