محمدرضا معصومی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: تابستان سال گذشته 19 هزار نفر از جمعیت 55 هزار نفری دانش آموزان شهرستان کاشان در برنامه های غنی سازی اوقاغت فراغت آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کرده بودند.
وی افزود: علاقه مندان با کمک 30 مربی باتجربه در بیش از 30 رشته فعالیت می کنند و 45 مدرسه شهرستان کاشان به ویژه در مناطق شهری برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
کارشناس مسئول اوقات فراغت آموزش و پرورش کاشان در ادامه مهمترین ویژگی رویکرد برنامه های امسال غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را محور قرار گرفتن آموزش شهروندی و مهارت های اجتماعی عنوان کرد.
او اضافه کرد: کلاس های آموزش شهروندی با تاکید بر موضوع هایی مانند بازیافت، حفظ فضای سبز، حفظ نظافت شهر و به ویژه ترافیک در حال برگزاری است و در کلاس های مهارت اجتماعی آموزش های فن بیان، سخنرانی و ارتباطات اجتماعی به دانش آموزان ارائه می شود.
معصومی برگزاری اردوهای تابستانی را از دیگر برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان کاشانی عنوان کرد و گفت: هدف این اردوهای زیارتی و سیاحتی ایجاد نشاط، ارتقای همبستگی با مشارکت در امور جمعی و تقویت فضای معنوی در بین آینده سازان است.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.