به گزارش ایرنا، در پیام آیت الله سعیدی خطاب به سردار سلیمانی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: برادر سلحشور و سرباز سرافراز ولایت سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی (دامت عزته) فرمانده قهرمان و شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با نهایت تاثر و تالم درگذشت غم انگیز والد مکرم را به جنابعالی و سایر بستگان محترم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای حضرتعالی و بازماندگان معظم صبر و اجر جمیل مسالت می نمایم.
پیام حاکیست: بدون شک تلاش و مجاهدت آن عبد صالح خدا در تمشیت و تربیت فرزندانی مجاهد، انقلابی، بصیر، جهادی و ولایی که آن جناب در میان آنان چون نگینی می درخشد برای آن فقید سعید حسنه ای جاوید و ماندگار خداهد بود، انشاءالله آن مرحوم در جوار اولیای خدا محشور و ماجور باشند.

** در پیام تسلیت استاندار قم خطاب به حاج قاسم سلیمانی نیز آمده است: با کمال تاسف و تاثر، ضایعه درگذشت پدر گرامیتان را به جنابعالی تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان علو درجات و غفران واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت برای شما و سایر بازماندگان محترم مسالت دارم.
حاج حسن سلیمانی پدر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بامداد روز سه شنبه (نهم آبانماه امسال) در95 سالگی در اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
پیکر پدر سردار سلیمانی صبح چهارشنبه(10 مرداد) در روستای قنات ملک رابر در استان کرمان با حضور شخصیت های کشوری و لشکری تشییع و به خاک سپرده شد.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.