به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با بیان اینکه ظرفیت داخل استان برای تأمین اقلام بهداشتی محدود است، اظهار داشت: با این وجود فراتر از قانون چند دستگاه را مستقر کردیم که حدود ۱۵ هزار ماسک روزانه تحویل می‌دهد و دستگاه‌های دیگر در مرحله تولید آزمایشی محلول‌های ضدعفونی کننده هستند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از منابع ملی یکی دیگر از کانال‌های تأمین اقدام بهداشتی و ماسک است، افزود: از یک میلیون ماسک تولید شده در قم بالغ بر ۸۰۰ هزار ماسک در داخل استان توزیع شده است.

معاون استاندار قم با تأکید بر اینکه از منابع ملی هیچ سهمی نتوانستیم دریافت کنیم، تصریح کرد: مجتمع بعثت از امروز روزانه ۸۰۰ دست لباس تحویل می‌دهد، ماسکی که در این مجتمع تولید می‌شود ماسک شیمیایی است و کاربردی برای مردم عادی ندارد.

وی درباره انتقاد از فعالیت‌های فروشگاه‌های بزرگ و ازدحام جمعیت، گفت: در این فروشگاه‌ها حجم جمعیت زیاد نیست و مشکل خاصی نداریم، اما اینکه ساعت کاری را کاهش دهیم باعث تراکم حضور می‌شود، از همین رو موافق کاهش ساعت کاری نیستیم.

غضنفری با بیان اینکه در راستای حفظ سلامتی شهروندان روز بازارها را تعطیل کردیم، تصریح کرد: بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای ماهی فروش‌ها و سبزه فروش‌ها در آستانه عید نوروز وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1376819
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.