به گزارش ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز دوشنبه در آئین افتتاح باشگاه ورزشی جدید بخش خصوصی در خلخال افزود: این باشگاه شانزدهمین باشگاه ورزشی بخش خصوصی و هفتمین باشگاه بدنسازی شهرستان خلخال است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه 16 باشگاه راه اندازی شده در رشته های مختلف رزمی ، آمادگی جسمانی بانوان ، ایروبیک ، بدنسازی و سایر رشته های ورزشی فعالیت دارند، گفت: پیش از این پنج باشگاه ورزشی بدنسازی در خلخال و یک باشگاه بدنسازی در هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال با استفاده ظرفیت مالی سرمایه گذاران بخش خصوصی راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: افزایش مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش خلخال موجب افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این شهرستان شده و چهار هزار و 200 ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در سال جاری زیرپوشش بیمه ورزشی قرار گرفته و سازماندهی شده اند.
او افزود: این تعداد در مقایسه با تعداد ورزشکاران سازمان یافته سال قبل یک هزار و 200 نفر افزایش نشان می دهد.
فرماندار خلخال نیز در این آئین گفت: با بازگشایی یک مکان ورزشی جدید زمینه برای ارتقای سطح سلامتی افراد جامعه و حضور صدها نفر از ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت در رشته های مختلف ورزشی فراهم و به همان اندازه از میزان آسیب های اجتماعی تهدید کننده قشر جوان کاسته می شود.
فریدون بابایی نسبت به حمایت مادی و معنوی از سرمایه گذاران در بخش فعالیت های ورزشی از جمله ارائه تسهیلات بانکی ارزان قیمت همراه با سایر حمایت های اداری برای راه اندازی مکان های ورزشی جدید قول داد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.