مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 49 حادثه مختلف در این استان در تیرماه سال جاری خبر داد.   به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، بهرام غیبی با بیان در حوادث جاده ای ماه گذشته 117 نفر حادثه دیده وجود داشت، گفت: در این حوادث 83 نفر مصدوم شده بودند که 18 نفر آنها توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به صورت سرپایی درمان و 22 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.   وی با اشاره به امدادرسانی به 49 حادثه مختلف در تیرماه سال جاری در استان افزود: از این تعداد 27 فقره حادثه جاده ای، 10 فقره حادثه کوهستان و 2 فقره برنامه مناسبتی بوده است.   غیبی با اشاره به تجهیزات بکار گرفته شده برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای در ماه گذشته افزود: جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری 30 تیم عملیاتی ، 94 نفر نجاتگر داوطلب و پرسنل، 26 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه خودرو نجات، یک دستگاه خودرو کمک دار پشتیبانی و یک فروند بالگرد به یاری حادثه دیدگان شتافتند. 
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حوادث کوهستان هم 62 نفر حادثه دیده و 16 نفر مصدوم شده بودند که 10 نفر آنها به صورت سرپایی درمان شده و 6 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده اند. 
وی یادآور شد: در حوادث کوهستان 11 تیم عملیاتی، 45 نفر نجاتگر داوطلب و پرسنل، 10دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو کمک دار پشتیبانی و یک فروند بالگرد بکار گرفته شد. 
غیبی اضافه کرد: در 2 برنامه مناسبتی هم به 753 نفر خدمات ارائه شده که چهار نفر از آن ها به صورت سرپایی درمان شده و بقیه کنترل فشار خون و تست قند خون شدند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.