علی امدادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه و سرویس پستی با بکارگیری و استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی با هدف تسهیل در ارائه خدمات بهتر به مردم ، کاهش آلایندگی های زیست محیطی و رفت و آمد شهری با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات راه اندازی شده است.
او اظهار کرد: سرویس پست تلفنی 193 امکان دریافت مرسولات پستی از درب منزل و محل کار افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی را فراهم می کند.
وی همچنین به استقرار پایگاه فعال سرویس خوش در محل دفتر پیشخوان شهری در طبقه فوقانی برج صدف اردبیل واقع در چهارراه امام 'ره' اردبیل اشاره کرد و افزود: قبول ، دریافت و توزیع ، مرسولات پستی شهری و بین شهری از طریق شرکت پست نیز مشمول این سرویس خواهد شد.
او تشریح کرد: متقاضیان می توانند با استفاده از این سرویس و برقراری تماس با شماره تلفن 193 مرسولات خود را با پست های پیشتاز ، سفارشی و ویژه به تمام نقاط کشور ارسال کنند.
وی همچنین با اشاره به مزیت های مهم این سرویس و دیگر خدمات نوین شرکت در سه بستر الکترونیکی ، فیزیکی و مالی ، امنیت و ایمنی دریافت و توزیع کالا و خدمات ، صرفه جویی در زمان و هزینه نقش اساسی آن در خدمت رسانی موثر و مطلوب به همشهریان گفت: سرویس پست تلفنی 193 به راحتی ارسال دست به دست (Hand to Hand) مرسولات را در سطح شهر فراهم کرده است.
امدادی افزود: ماموران شرکت خوش امانات و انواع مراسلات ارسالی را در محل تحویل گرفته و با نهایت سرعت و دقت به مقصد می رسانند.
وی اظهار کرد: هزینه استفاده از این خدمت جدید در مقایسه با بازار رقابتی همان نرخ تعرفه هزینه های پستی است و به همین دلیل از نرخ سرویس پیک موتوری و دیگر سرویس های توزیع مرسولات شرکت های مشابه کمتر خواهد بود و پایین بودن قیمت ارائه خدمات به مشتریان جذابیت لازم را در استفاده از این نوع خدمت و سرویس پستی را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: متقاضیان و شهروندان می توانند با بکارگیری و استفاده بهینه از این سرویس بهره برداری لازم را ببرند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیعفلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.