به گزارش ایرنا، محمدحسین حسنی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بوکان افزود: اشتغال جوانان در دولت تدبیر و امید با جدیت دنبال می شود و مسوولان نیز باید به این موضوع مهم توجه ویژه و خاص داشته باشند.
وی اضافه کرد: شناسایی جوانان نخبه نیز باید در دستور کار مسوولان شهرستانی قرار بگیرد و از آنان حمایت های مادی و معنوی شود زیرا وجود این افراد موجب تحول در عرصه اشتغال می شوند.
حسنی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی جوانان باید در اولویت قرار بگیرد، افزود: باور کردن و مشارکت دادن جوانان در امور اجتماعی و توانمندسازی آنان موضوع مهمی است که باید بیش از این مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
فرماندار بوکان نیز گفت: این شهرستان با ارسال 524 طرح اشتغال به بانک های عامل توانسته است رتبه نخست را در سطح آذربایجان غربی کسب کند.
جمال خسروی افزود: از لحاظ میزان طرح های اشتغالزایی نیز دیگر شهرستان های استان از جمله خوی، مهاباد و تکاب در رتبه های بعدی قرار دارد.
وی بیان کرد: تمام تلاش و تمرکز مسوولان بوکان بر اشتغالزایی و کاهش بیکاری متمرکز شده است.
به گزارش ایرنا در این جلسه طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان غربی، فرماندار بوکان به عنوان رییس ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان منصوب و حکم آن توسط معاون مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعطا شد.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.