اسمعیل علی میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سخنان اخیر رییس جمهوری برای جامعه امیدبخش بوده است، افزود: مردم منتظر هستند تا دولت سخنان خود را عملیاتی کند.
وی با اشاره به رای بالای دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: شفافیت رییس جمهوری در بیان مشکلات کشور به مردم، باعث ایجاد همدلی و همزبانی برای عبور از بحران های احتمالی می شود.
رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی با انتقاد از مباحث مطرح شده پیرامون حضور رقیبان دولت روحانی در کابینه، گفت: استفاده از رقیبان و افراد غیرهمسو در بدنه دولت کارساز نیست و نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه به بحران های جدید دامن می زند.
وی با اعلام اینکه احیای دریاچه ارومیه از مهمترین مطالبات مردم ارومیه است از دولتمردان در آذربایجان غربی خواست تا نسبت به تحقق وعده های رییس جمهوری کمر همت ببندند و افزود: طبق تصاویر منتشر شده در رسانه ها روند فاجعه بار خشک شدن دریاچه ارومیه متوقف شده و افزایش تراز آن امید را در جامعه تزریق کرده است.
وی افزود: وضعیت مرزنشینان آذربایجان غربی نیز نسبت به دوره های گذشته به نسبت بهتر است ولی برای تحقق وعده ها و افزایش رفاه مرزنشینان باید به صورت شبانه روزی تلاش شود.
رییس حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی با قدردانی از دولت در انتصاب استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ماکو، گفت: دولت در آذربایجان غربی عزم جدی برای مبارزه با فساد، رانت و تبعیض دارد.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای همسو با دولت برای مبارزه با فساد اداری باید در کنار دولت باشند، افزود: دولتمردان متعهد و دلسوز نباید در برابر فشارهایی که در مسیر مقابله با فساد متحمل می شوند، عقب نشینی کنند.
به گزارش ایرنا، حزب اتحاد ملت در آذربایجان غربی بیش از 600 عضو دارد.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.